تبلیغات شما اینجا
بستن تبلیغات [X]
اجاره تلویزیون نمایشگاهی

integrator تجاری فن ‌آوری جدیدی است که توسط شرکت تکنولوژی سیلیکون کور راه ‌اندازی و ساخته شده ‌است. به گزارش این شرکت صفحات LED ساخته شده در رویداد ژوئن ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شده ‌است.​



ن : مجتبی
ت : چهارشنبه 10 مرداد 1397

علامت‌ های دیجیتالی می‌ توانند منحصرا برای کسب ‌و کار شما طراحی شوند. فیلم زنده از محیط فروشگاه می‌ تواند محصولات شما را بیشتر به رهگذران و مشتریان بالقوه شما معرفی کند و آنها را برای خرید محصولات تان آماده تر و مشتاق تر کند.

همچنین شما می ‌توانید بر روی روابط دوستانه و صمیمی کارکنان خود در فروشگاه تمرکز کنید، یا فضای داخلی فروشگاه تان را نشان دهید. شما می ‌توانید اطمینان حاصل کنید که پیام شما با سلیقه و پسند شما همراه باشد، و مشتری آینده را به مرحله خرید از فروشگاه تان جذب کند.

این تابلوها توسط هیچ کسب ‌و کار محدود نمی‌ شوند، در واقع آن ‌ها می‌ توانند به راحتی با هر کسب ‌و کار سازگار شوند. این یک واقعیت اثبات ‌شده است که علامت دهی در جهت افزایش فروش به کمک شما خواهد آمد و بر انتخاب ‌های خرید مشتری شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.


ن : مجتبی
ت : دوشنبه 8 مرداد 1397

تلویزیون تبلیغاتی شهری یک نمایشگر بزرگ می باشد که از دیود های ال ای دی تشکیل شده است . تلویزیون شهری بیشتر در فضای بیرون از سالن استفاده می شود . کاربرد تلویزیون های شهری در میادین شهر و مجتمع های تجاری شهری , سردر سازمانها های دولتی ,خصوصی , پارک ها , دانشگاه ها و غیره می باشد .


این نمایشگرها قابلیت برنامه ریزی و ساخت تیزر و نمایش آن را به دفعات نا محدود دارا هستند .شما می توانید با نصب این نمایشگرها جلوه ویژه ای از تبلیغات را برای مکان تجاری خود تامین کرده و باعث جلب توجه مشتریان و معرفی هرچه بهتر خدمات خود شوید. با کمک این نمایشگرها قابلیت انواع نوشتار متحرک ، عکس ، فیلم و تیزر تبلیغاتی خود را به دفعات و به طور شبانه روز بر سر در مکان تجاری امکان پذیر است.


ن : مجتبی
ت : دوشنبه 4 تير 1397

درحال حاضر، شهرهای بزرگ جهان از تلویزیون های شهری پر شده اند. برای مثال، امروزه بیش از ۸۰ نمایشگر LED در مسکو و بیش از ۴۰ دستگاه در سن پترزبورگ وجود دارد. البته به این تعداد محدود نمی شوند و تلویزیون های شهری LED بیشتری وجود دارند، باید دانست این تعدد با توجه به هزینه های نصب و نگهداری و برخی از هزینه های پیش بینی نشده بسیار قابل توجه می باشد.

نصب یک نمایشگر LED شهری جدید در یک شهر بزرگ دیگر جز خبرهای داغ به حساب نمی آید. اما بکارگیری شبکه ای از نمایشگرهای LED در شهرهای کوچک، امری قابل توجه است. مردم در خارج از روسیه نام شهرهایی مثل دیمیتروفگراد، موروم و سروف که هر کدام جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر را دارند، کمتر شنیده اند. اما جالب است که بدانید این شهرهای کوچک هم در نصب شبکه هایی تلویزیون های شهری LED پیشتاز هستند. برای مثال،vidnoje (منطقه مسکو) و okha(منطقه ساخالین) شهر نیستند، بلکه شهرک محسوب می شوند اما حتی این شهرکها هم شبکه نمایشگر LED سطح بالای خود را دارند.


ن : مجتبی
ت : يکشنبه 3 تير 1397

مطابق با گسترده بودن ماژول های ال ای دی مقدار جریان مصرفی هر ماژول را نمی توان اینجا بیان کرد اما درباره ماژول های تک رنگ P10 با اندازه های پیکسلی 16 در 32 می توان گفت بیشترین مقدار جریان مصرفی هر ماژول 2.7 آمپر است.

در مقابل برای هر 9 ماژول تک رنگ P10 می باید از یک پاور 5 ولت 40 آمپر استفاده کنیم.

توصیه می کنیم برای هر 8 ماژول تک رنک از یک عدد پاور 5 ولت 40 آمپر استفاده کنید.

چگونه به تابلو روان برق بکشیم؟ رساندن برق به ماژول ها در تابلو روان (نمایشگرهای الکترونیکی) یکی از اصلی ترین مولفه ها در ماندگاری بیشتر نمایشگرهای ال ای دی است.


ن : مجتبی
ت : يکشنبه 27 خرداد 1397

این نوع نمایشگرها قابل استفاده در مکانهای مختلف از جمله پاساژها و اماکن تجاری بزرگ (حتی اجرا بر روی نمای ساختمان) میادین و خیابان های پر تردد،پارکها و فضای سبز اماکن تاریخی و باستانی، فرهنگسراهاو تالارها،هتل ها،اماکن ورزشی ،پایانه های مسافر بری فرودگاه ها،اجتماعات بزرگ موزه ها، شرکتهای توریستی و گردشگری، شهرکهای صنعتی و تجاری ،شهرکهای بازی و تفریحی که نه تنها باعث ارتقای سطح فرهنگی جامعه می شود ،بلکه از لحاظ زیبایی شهر کمک شایانی به نمای شهر می کند.

تلویزیون شهری یا Large LED Display در ادامه روند تکاملی تابلوهای تبلیغاتی LED ساخته شد. تفاوتی که تلویزیون شهری با تابلوهای تبلیغاتی LED یا همان تابلو روان LED دارد، در این است که در تابلو روان LED هر LED دارای هر رنگی که باشد تنها می تواند در یکی از دو وضعیت صفر و یک منطقی٬ یعنی روشن یا خاموش٬ قرار داشته باشد.


ن : مجتبی
ت : يکشنبه 27 خرداد 1397


با کنار گذاشتن تعدادی از پیکسل ها کنار هم با فاصله ای معین که به این فاصله اصطلاحاً (دات پیچ) گفته می شود تشکیل یک ماژول (MODUL) می دهند. پس می توان فهمید که بدینگونه ماژولهای با دات پیچ های مختلفی وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم. اصطلاح دات پیچ را به اختصار با حرف P و یک عدد نشان می دهند که این عدد نشانگر فاصله مرکز تا مرکز پیکسل ها برحسب میلیمتر می باشد مانند P10, P16, P20

حالا با قرار دادن ماژولها در کنار یکدیگر در یک قاب ضدآب تشکیل یک کابین را می دهند. کابین ها نیز ابعاد مختلفی دارند این کار برای راحتی در حمل و نقل و ساخت و تعمیر تلویزیون می باشد چرا که ساخت یک تلویزیون با ابعاد بزرگ کار بسیار دشوار خواهد بود که در انتها با کنار هم قرار دادن کابین ها به تعداد مورد نیاز تشکیل یک نمایشگر غول پیکر را خواهد داد.


ن : مجتبی
ت : يکشنبه 27 خرداد 1397
نسل جدیدی از بیلبوردهای دیجیتال به آرامی بخشی از خیابان سان‌ فرانسیسکو شهر سانفرانسیسکو شده اند. یک شرکت تگزاسی مسئول بسیاری از بیلبوردهای جانبی بزرگراه، در حال نصب شبکه ‌ای از صفحه ‌های LCD با امکانات بالا در قفسه ‌های بازار و اطراف میدان یونیون، منطقه مالی، مرکز Moscone و پارک Tات اند تی پارک است.

رئیس منطقه ‌ای شمال کالیفرنیا در این باره می گوید:" این یک قالب جدید است و ما در مورد آن هیجان ‌زده هستیم." همه به این شکل نیستند. دار سی براون، مدیر اجرایی سان‌ فرانسیسکو، سازمانی که با گسترش تبلیغات تبلیغاتی مبارزه کرده ‌است، نیز می گوید: "وحشتناک است."

"ما به تبلیغات بیشتری نیاز نداریم. ما در بین تلفن ها و کامیپوترها غوطه ‌ور شده ‌ایم. هر جا را که نگاه می ‌کنید، همه این چیزها را که هیچ ‌کس نیازی به آنها ندارد، را می خواهند به فروش برسانند."

اما با افزایش درآمد تبلیغات در فضای باز، بیلبوردهای دیجیتال ممکن است در اینجا بمانند.

ن : مجتبی
ت : دوشنبه 21 خرداد 1397

فضاهای فرهنگی هنری و تفریحی، سر درب مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک، استخرها،سالن های آمفی تئاتر و تالارها، هتل ها، معابر شهری، مکان های تجاری، مناطق مسکونی، پارک ها، موسسات آموزشی، مرکزشهر، بانک ها ، ادارات دولتی و موسسات خصوصی، فرودگاه، پمپ بنزین، ترمینال اتوبوسرانی، و غیره …..

موارد مصرف تلویزیون شهری

پخش آگهی های تجاری، اخبار و رویدادهای روز، برنامه های تلویزیونی، روزشمار پروژه ها، بازیهای باشگاهی و ملی، کنسرت ها، همایش ها و سمینارها، نورپردازی و دکوراسیون، پیامهای مناسبتی، پیام های آموزش و فرهنگی و غیره …



ن : مجتبی
ت : دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
از تابلو های تبلیغاتی مدرن می توان به تابلو استیل، تابلو سه بعدی وکیوم، تابلو نئون پلاستیک، انواع تابلوهای تبلیغاتی جدید چلنیوم و دیگر حروف های برجسته اشاره کرد.که تمامی آنها را می توان با توجه به متریال های روز دنیا به شکل تلفیقی همراه با نوع آوری تولید و عرضه کرد.
در آخر باید گفت که تبلیغات هزینه نیست، تبلیغات معرفی برند و خدماتی است که تمام افراد می توانند از آن بهرمند باشند، که تابلو های تبلیغاتی نیز یکی از مفید ترین و کاربردی ترین نوع تبلیغات به شمار می رود.
ن : مجتبی
ت : دوشنبه 24 ارديبهشت 1397

انجام تبلیغات از انواع روش های مختلف امکان پذیر است که با شناخت آنها می توان بهترین روش را انتخاب کرد. به همین دلیل تبلیغات محیطی بی شک قدیمی ترین روش تبلیغات است. امروزه با پیشرفت علم تلویزیونهای بزرگ تبلیغاتی در پی اختراع تکنولوژی ال ای دی حاصل خلاقیت انسان در قرن بیست و یکم است که نمایشگرهای شهری با ورود به عرصه تبلیغات تحول عظیمی در پیشبرد تبلیغات ایجاد کرده اند.یکی دیگر از ویژگی های نمایشگر شهری لزوم کوتاه بودن آن است چرا که این تبلیغات مخصوص رهگذران می باشد، یعنی کسانی که برای دیدن تبلیغ چیزی در حدود سه ثانیه فرصت دارند. در نتیجه، پیام آن باید قابل فهم و کوتاه نیز باشد.



ن : مجتبی
ت : چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397

سبک تبلیغات ژاپنی تحت تأثیر تعالیم کنفوسیوس و ارزش‌های جمعی در جامعه ژاپنی است. روش ایجاد ارتباط در سبک تبلیغات ژاپنی، غیرمستقیم است. مخاطبان ژاپنی را نمی‌توان به‌طور مستقیم و بی‌واسطه نسبت با ویژگی‌های محصول آشنا کرد. در حقیقت مخاطب ژاپنی نسبت به تبلیغات مستقیم احساس توهین می‌کند. در ژاپن، عادت فرهنگی عذرخواهی در هر امری از امور اجتماعی، بیان‌کننده این تفکر است که اظهار هر سخنی از جانب گوینده باعث اختلال در نظر فکری شنونده می‌شود، پس گوینده باید در ابتدا معذرت بخواهد. هدف روشن تبلیغات در ژاپن، دوست داشتن مصرف کننده، به دست آوردن اعتماد او،‌ ایجاد حس احترام در او بالاخره تکیه مخاطب او به‌عنوان یک خریدار دائمی و وفادار است.




:: برچسب ها : تلویزیون شهری ,
ن : مجتبی
ت : پنجشنبه 13 ارديبهشت 1397
تابلوهای تبلیغاتی یا تلویزیون شهری که در سر مغازه ها نصب می شود تابلوهایی هستند که اشاره به کسب، خدمات یا تسهیلات و تاسیساتی می‌کند که معرف کاربری‌های موجود در محل نصب آن نباشد و یا اگر در آن محل نصب شده، از نظر مخاطب پیامی تبلیغاتی محسوب شود. برخی از مالکان ساختمان ها که محل ساختمانشان دارای دید مناسب برای تبلیغ می باشد دیوار یا بام خود را برای تبلیغ اجاره می دهند. این فضاها تفاوت چندانی با بیلبورد ندارند فقط چون بر دیوار یا روی بام یک ساختمان نصب می شوند، ساین وال یا ساین روف نامیده می شوند.

تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها برای انتقال یک پیام کوتاه، که مربوط به عملکرد کسب و کار و یا محل کار است، کاملا موثر می باشد. آنها در انواع مختلفی وجود دارند و اغلب برای جلب توجه رهگذران یا رانندگان قرار می گیرد.

تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها تاکیدی بر کسب و کار مورد نظر سفارش دهنده تابلو، با روشن سازی و توضیح پیام تجاری، به قصد جلب توجه مشتری گذاشته می شود. این تابلوها یک رسانه ارزان قیمت تر برای انتقال معاملات تجاری به مشتریان می باشند. در حال حاضر با انبوهی از تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها مورد استفاده توسط صاحبان کسب و کار روبرو هستیم که بر اساس جنبه های مختلف دسته بندی می شوند.


ن : مجتبی
ت : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1397

تمامي شركت ها به روشي براي نمايش اطلاعات خود نياز دارند. تفاوتي ندارد كه اين روش براي ارائه پيشنهادات باشد، يا براي اجراي كنفرانس ويديويي، يا براي اعلان خبرهاي زوز درباره شركت باشد، نقش اطلاع رساني را داشته باشد يا فقط براي تبليغات براي جلب نظر مشتري باشد، در هر حالي شركت ها احتياج به ابزاري براي انتقال داده ها در شركت خود دارند. در اين نوشته به مقايسه دو وسيله كمكي در اين جهت مي پردازيم تا انتخاب شما را در بين اجاره ويدئو پروژكتور و اجاره نمايشگر شهري آسان تر كند.



ن : مجتبی
ت : يکشنبه 19 فروردين 1397
جهت اطلاع از کد های قالب و ویــــرایش قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.

نام :
وب :
پیام :
4+2=:
 
(بارگزاري مجدد)